Background Image
Previous Page  78 / 136 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 78 / 136 Next Page
Page Background

196

ORGANIZACIJA ZNANJA 2006, LETN. 11, ZV. 4

Izvleček

Članek zagovarja tezo, da je uporaba novih učnih metod in vrednotenje uspešnosti akademskih

ustanov neposredno odvisna od kakovosti učnih virov ter od pripomočkov in storitev, ki so na voljo

učiteljem in študentom, pri čemer je treba sistemizirati sodelovanje učiteljev, pedagogov, knjiž-

ničarjev in informacijsko-(tele)komunikacijskih (IKT) strokovnjakov. Opozorjeno je na trenutno

stanje pri izgradnji t. i. repozitorijev učnega gradiva in pri uporabi sistemov za menedžment učenja.

Predstavljeni so tudi načrti odsekov/oddelkov na področju informacijskih znanosti na Hrvaškem

glede na izobrazbo bodočih informacijskih strokovnjakov, še posebej s stališča njihove usposoblje-

nosti za sodelovanje z učitelji in strokovnjaki za IKT v procesih izgradnje, vzdrževanja in uporabe

repozitorijev učnega gradiva ter ustreznih pripomočkov za menedžment procesov učenja, upošte-

vaje pri tem potrebe novih študijskih programov in uporabo novih učnih metod.

Ključne besede

informacijske znanosti – izobraževanje, informacijske znanosti – repozitoriji učnega gradiva, učno

gradivo – repozitoriji

Abstract

This paper argues that the application of new teaching methods together with quality assessment of

higher education institutions depend directly on the quality of teaching aids and services available

to both students and teachers. For that purpose it is necessary to ensure the co-operation between

teachers, pedagogues, librarians and information and telecommunication professionals during the

application of, so called, Bologna curricula. The aim of this paper is to describe the progress in

the creation of the repository of teaching materials i.e. the application of the course management

system and to present the plans of the University departments in the area of information sciences

in Croatia in relation to the education of future generations of information professionals, with a

particular emphasis on the development of their abilities to co-operate with teachers and ICT pro-

fessionals in creation, maintenance and usage of the repository of teaching materials as well as the

appropriate tools managing the learning process.

Keywords

information sciences – education; information sciences – teaching material repositories; teaching

material repositories

UVOD

Izhajajoč iz teze, da je uporaba novih učnih metod in

vrednotenje uspešnosti akademskih ustanov neposred-

no odvisna od kakovosti učnih virov in od pripomoč-

kov ter storitev, ki jih imajo na razpolago učitelji in

študentje, so vse pogostejša opozorila o nujnosti sode-

lovanja učiteljev, pedagogov, knjižničarjev in informa-

cijsko-(tele)komunikacijskih (IKT) strokovnjakov.

REPOZITORIJI U^NEGA GRADIVA KOT PODPORA

BOLONJSKEMU PROCESU: POGLED IZ HRVA[KE

Sre~ko Jelu{i}

Vseu~ili{~e J. J. Strossmayer,

Osijek

Kontaktni naslov:

sjelusic

€ffos.hr

Tatjana Aparac-Jelu{i}

Vseu~ili{~e Zadar

Kontaktni naslov:

taparac

€unizd.hr

Cilj tega dela je opozoriti na trenutno stanje pri izgradnji

t. i. repozitorijev učnega gradiva in na uporabo sistemov

za menedžment učenja, obenem pa predstaviti načrte

odsekov/oddelkov na področju informacijskih znanosti

na Hrvaškem glede na edukacijo bodočih informacijskih

strokovnjakov, še posebej s stališča njihove usposoblje-

nosti za sodelovanje z učitelji in strokovnjaki za IKT v

procesih izgradnje, vzdrževanja in uporabe repozitorijev

učnega gradiva in ustreznih pripomočkov za menedžment

procesov učenja, upoštevaje potrebe novih študijskih pro-

gramov in uporabe novih učnih metod.