OZ 2007/1

M T 25 ORGANIZACIJA ZNANJA 2007, LETN. 12, ZV. 1 5. Ali ima knjižnica svoj posebni izobraževalni program in kako ga evalvira? IV. Knjižni~no gradivo 1. Po kakšnih kriterijih se sprejemajo odločitve o nabavi in uporabi tiskanega, elektronskega in multimedijske- ga gradiva? 2. Kakšno vlogo imajo učitelji/raziskovalci pri formira- nju in ocenjevanju knjižnične zbirke? 3. Ali obstaja metodologija ocenjevanja ustreznosti knjižničnega gradiva in baz podatkov glede na količi- no kot kakovost? 4. Je elektronsko gradivo ustrezno licencirano, da ga knjižnica lahko ponudi vsem zainteresiranim uporab- nikom? 5. Se opravljajo občasne primerjave z zbirkami sorodnih knjižnic? V. Dostopnost gradiva 1. Na kakšne načine se izboljšuje informacijska in fizič- na dostopnost knjižničnega gradiva? 2. Kako se zagotavlja točnost in ažurnost kataloga? 3. Ali je zagotovljena hitra in učinkovita medknjižnična izposoja? 4. Je na razpolago dovolj računalniških delovnih postaj za dostop do elektronskega gradiva? 5. Kako knjižnica oskrbuje z gradivom študente pri štu- diju na daljavo? VI. Knjižni~ni delavci 1. So knjižničarji usposobljeni za delo z gradivom v vseh oblikah? 2. Je dovolj sredstev za tekoče strokovno izpopolnjeva- nje knjižničnih delavcev? 3. Ali število zaposlenih v knjižnici ustreza številu upo- rabnikov v okviru matične organizacije? 4. Ali obstaja načrt pridobivanja zahtevane formalne iz- obrazbe, če je zaposleni še nimajo? 5. Kdo sprejema odločitve o kadrovskem načrtu knjižni- ce? 6. Je knjižničarjem, ki sodelujejo v študijskem/razisko- valnem procesu, priznan ustrezni status? VII. Opremljenost knjižnice 1. Ali prostori knjižnice ustrezajo potrebam zaposlenih in uporabnikov? 2. Je poskrbljeno za varno hranjenje knjižničnega gradi- va? 3. Kako uporabniki ocenjujejo ergonomijo knjižnične opreme? 4. Je poskrbljeno za širitev zbirk? 5. Je telekomunikacijska mreža v zgradbi primerna glede na sodobne potrebe? 6. Kako je poskrbljeno za uporabnike s posebnimi potre- bami? VIII. Komuniciranje in sodelovanje 1. Je zagotovljen sprotni pretok strokovnih in upravljav- skih informacij znotraj knjižnice? 2. Kako so zaposleni stimulirani, da predlagajo spre- membe in izboljšave pri delovanju knjižnice? 3. Ali obstaja redna linija za izmenjavo informacij z matično organizacijo? 4. Kako poteka sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami v matični organizaciji? 5. Ali je knjižnica tudi nosilec razvoja IKT v matični organizaciji in kako usklajuje obe vlogi? IX. Upravljanje 1. Je upravljanje univerze vzpodbudno za delovanje knjižnice? 2. Kakšen je pravno-formalni status knjižnice? 3. Kdo obravnava in sprejema poročilo o delovanju knjižnice? 4. Kje so definirane odgovornosti in pristojnosti pred- stojnika knjižnice? 5. Ali obstaja nadzorni organ knjižnice in katere zainte- resirane strani so v njem zastopane? X. Prora~un 1. Kdo zastopa interese knjižnice pri sestavljanju in sprejemanju proračuna matične organizacije? 2. Ali se obseg nalog knjižnice usklajuje z razpoložljivi- mi sredstvi v letnem proračunu? 3. Ali knjižnica dobi metodološka navodila za pripravo proračuna? 4. Kako se v proračunu knjižnice odraža spreminjanje obsega izobraževalnega in raziskovalnega programa matične organizacije? 5. Ali so potrebe po tehnološki modernizaciji knjižnice v proračunu posebej opredeljene? 6. Kako knjižnica spremlja izvajanje proračuna?

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAxMzI5